Copywriting Pavla Šenkapouna

Někdy o prázdninách mě společnost Ergotep oslovila s přáním, zda bych jim do Proseče u Skutče nepřijel povědět něco o copywritingu. Jako introvert nerad měním klid své pracovny za vystupování před cizími lidmi, když jsem si ale o Ergotepu něco přečetl, pochopil jsem, že tenhle výlet bude stát za opuštění komfortní zóny. Přišlo mi úžasné, že ve dvoutisícovém městečku na Vysočině existuje sociální podnik, který dává práci několika stovkám lidí se zdravotním postižením a mezi jehož klienty patří společnosti jako Tescoma, ČSOB nebo Česká pošta. A jehož renomé přesahuje hranice České republiky. Takže jsme si plácli a domluvili termín na půlku října.

V Proseči jsem strávil skvělý den, v příjemném prostředí moderní školicí místnosti a ve společnosti milých lidí se spoustou otázek, postřehů a nápadů. Všechna kreativní cvičení a copywritingové úkoly, jimiž svá školení prokládám, zvládli podle mě naprosto skvěle – když si představím sebe, jak mám takhle na place něco vymýšlet, nejspíš bych si vedl o poznání hůř. Bylo to opravdu moc fajn. Děkuju za pozvání, vlídné přijetí i velké nasazení všech účastníků a přeju Ergotepu, ať se mu nadále daří minimálně stejně dobře jako doposud.

Pavel Šenkapoun - Lektor